Ne 28. 10. 2007 17:39
Roman Onderka Milé dámy, vážení pánové, je mi ctí převzít pro město Brno a v jeho zastoupení cenu za nejlepší propagační materiál v soutěži Náš kraj 2006.
Roman Onderka Milé dámy, vážení pánové, je mi ctí převzít pro město Brno a v jeho zastoupení cenu za nejlepší propagační materiál v soutěži Náš kraj 2006. Brno má dosud pověst města, v němž se dobře žije, ale pro krátkodobé návštěvy volí domácí i zahraniční turisté – přiznejme si – známější lokality. Rádi bychom tuto mírně nepříznivou situaci změnili. Chceme turistům ukázat, že nuda v Brně nebyla a není, že se u nás mohou pohodlně ubytovat, dobře najíst, ochutnat výborná moravská vína, zajít na výpravné divadelní představení či si prohlédnout světoznámé architektonické památky. Zrekonstruovali jsme Turistické informační centrum, které návštěvníkům poskytne lepší služby a komfortnější prostředí. Městem projíždí v turistické sezóně speciální vyhlídkový vláček. Pracujeme na podrobném navigačním systému v jednotném vizuálním stylu města Brna, který pomůže turistům s orientací a zavede je bezpečně a rychle na nejvyhledávanější místa a ke všem pamětihodnostem. Oceněné propagační materiály jsou dalším úspěšným kamínkem v mozaice s názvem Vítejte v Brně. Jsou efektivní, to znamená, že v nich zájemci najdou vše potřebné. Jsou ale také vynikajícím způsobem výtvarně zpracované – promítá se v nich již zmiňovaný jednotný vizuální styl města Brna, který získal nejvýznamnější české ocenění v oblasti designu – Národní cenu za grafický design 2005. Všechna tato ocenění jsou důkazem, že město Brno v prezentaci sebe sama domovu i světu chytilo svěží vítr do plachet, a doufám, že co nevidět u nás bude pořádně turisticky „rušno“. Děkuji Vám. Roman Onderka