Kanál novinek Romanonderka.cz

Co si myslím

 

Vyhledávání

Město Brno své logo nemění

St 14. 07. 2010 14:00

Město Brno neuvažuje o žádné změně svého loga či změně Jednotného vizuálního stylu města Brna. Informace, která se na toto téma objevila v úterý 13. července 2010 v Brněnském deníku Rovnost, je mylná, neboť zmíněné médium zaměňuje problematiku loga a tzv. sloganu města Brna, který je součástí tzv. City identity.

Na sklonku loňského roku byla vypsána veřejná zakázka malého rozsahu na tzv. „Studii City identity a verbálních priorit města Brna“ s cílem vytvoření CI, která má být souhrnem hodnot jednotících vnímání Brna jako celku přes všechny městské části včetně jeho aglomeračního zázemí. Dále vytvoření seznamu verbálních priorit města pro prezentaci klíčových aspektů jeho identity. Zakázka vychází z již vypracovaných dokumentů jako jsou: Strategie pro Brno (zejména SWOT analýza a Vize Strategie pro Brno), Územní studie aglomeračních vazeb města Brna a jeho okolí, sociologické výzkumy týkající se obrazu města, spokojenosti života v něm atd., výstupy Komunikační strategie města Brna.

 Město Brno rozšiřuje svoji marketingovou a komunikační strategii. Logo města Brna, které vyhrálo Národní cenu pro design a jehož autorkou je Věra Marešová, se v žádném případě nemění a měnit nebude.

 

 

Rychlá navigace